Klantenservice

Betalingsmethoden
Levertijd
Orderbevestiging
Verzendkosten (inter)nationaal
Retourneren
Retouradres
Klachten en overige vragen
 

Betalingmethoden
LeukeLuiertassen werkt via een beveiligd betaalsysteem Multisafepay. 
Zo’n 700.000 online shoppers betalen inmiddels al met de betrouwbare fast checkout-rekening.  Via Multisafepay  hanteert LeukeLuiertassen enkele veilig geaccepteerde betalingsystemen zoals;  IDEAL, Visa, Matercard en Overboeking.  

Levertijd 
Over het algemeen hanteert LeukeLuiertassen een 24-uurslevering. Echter komt een groot deel van ons assortiment uit het buitenland, waardoor de levertijd wat vertraging op kan leveren. Dit zal nooit langer zijn dan 10 werkdagen en wordt tevens tijdens het bestelproces aangegeven. 

LeukeLuiertassen werkt samen met PostNL, voorheen TNTpost. Wanneer wij een bestelling ontvangen zullen wij dit pakketje voorzien van een track & trace code waardoor u uw zending kunt volgen. Het trackingnummer krijgt u automatisch door ons toegezonden. 

Wanneer u besluit uw bestelling te betalen via een banktransactie/overboeking, kan de levertijd enkele dagen vertraging opleveren. De reden hiervoor is, dat de betaling vaak ook enkele dagen later bij ons binnen is. Uw bestelling wordt uiteraard ook bij deze metaalmethode apart gehouden totdat de betaling door ons ontvangen is.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kunt u tevens een ander afleveradres invoeren. Uw bestelling zal dan naar het gewenste adres gezonden worden, zodat dit geen onnodige vertraging oplevert.

Orderbevestiging 
Nadat u betaald heeft ontvangt u automatisch vanuit ons systeem een orderbevestiging en een bevestiging dat u betaald heeft. Zoals bij de levertijd beschreven is, ontvangt u een trackingnummer op het moment dat de order verstuurd is.

Verzendkosten (inter)nationaal
Alle bestellingen worden door ons per pakketpost verzonden. Door middel van deze vorm van verzending beperken we het risico van vermissing, schade en diefstal tijdens het transport van uw bestelling. De verzendkosten binnen Nederland, neemt LeukeLuiertassen volledig op zich. U hoeft dan ook geen verzendkosten te betalen. Wanneer u uw luiertas- verzorgingstas willen ruilen of retourneren draagt u zelf zorg voor de eventuele verzendkosten. Bij verzendingen buiten Nederland, hanteren wij de standaard verzendkosten welke van toepassing zijn op het desbetreffende land. Deze tarieven zijn bij ons opvraagbaar.  Stuur hiervoor een email naar onze klantenservice: info@leukeluiertassen.nl

Retourneren
Mocht een tas niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u uiteraard retourneren of ruilen. Voor ruilen en retourneren gelden enkele voorwaarden:
- De tas dient binnen 14 dagen na ontvangst op het bezorgadres, naar ons teruggezonden te worden.
- Het te retourneren artikel dient voorzien te zijn van de labels en in de originele verpakking worden geretourneerd. Het artikel wordt niet teruggenomen als het niet aan de eerder genoemde voorwaarden voldoet, of wanneer de tas gebruikt of beschadigd is.

Wanneer artikel aan bovenstaande voorwaarden voldoet, zal het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van het artikel gecrediteerd worden exclusief de door u gemaakte verzendkosten (zie verzendkosten Nederland en buiten Nederland).

Retouradres
Leuke Luiertassen
Dr. Van Mierlostraat 37a
4811 NK Breda

Klachten en overige vragen
Mocht u klachten of vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Dit kan via de mail: info@leukeluiertassen.nl. Wij zullen uw email binnen 24 uur beantwoorden. 

 

Copyright © 2012 Binky Inc. Alle rechten voorbehouden